neljapäev, aprill 20, 2017

Võrgus ja ajalehtedes

Ajaloo arutelu listiga liitus uus inimene. Natuke pärast seda saatsin listi kirja, mille koopia läks ka Maajale. Kirjutasin, et ma asutasin listi selleks, et üksteise kirjadele vastataks. Varem olin listi läinud kirjadest saatnud emale pimekoopia, aga Maajale läks nähtav koopia. Emale polnud vaja nähtavat koopiat saata, sest oli nagunii teada, et ta on ema. Vaatasin rahvusvahelist ingliskeelset ajaloo uudistegruppi. Viimasel ajal oli sinna hakanud tulema ka eestikeelseid kirju, arvatavasti sellepärast, et olin sellele grupile eestlaste hulgas reklaami teinud. Ühest eestlasest olin uudistegrupis kirjutanud ja nüüd oli tulnud sinna ka tema kiri, arvatavasti oli ta leidnud oma nime otsingumootoriga.

*
Vaatasin vana ERSP lehte. Leidsin sealt oma kaastöö, mille ilmumisest ma siiani ei teadnud. Vaatasin, et olen kirjutanud paremas stiilis kui ma arvasin. Minu kirja oli kommenteeritud, et raamatutest kirjutades ei ole mul neid vist enam käepärast olnud. Seega kirjutasin juba tol ajal mälu järgi. Vaatasin, et ma olin pidanud enda nimeks kellegi teise nime. Siis nägin, et teises kohas on siiski minu nimi ka kirjas. Seda kaastööd ei olnud veel minu koduleheküljel teoste nimekirjas nimetatud, aga mõtlesin seda nüüd teha. See oli üldse ime, et ma nii paljudest väljaannetest kaastööd üles olin leidnud. Minu koduleheküljele murti vist sisse ja seal tehti muudatusi, aga ma sain vähemalt algul oma variandi üles riputada.

0 vastukaja: