kolmapäev, juuni 28, 2017

Revolutsiooni algushetk

Läksin üle tee. Vahepeal kaotasin kõndimisvõime ja pidin roomama. Mõtlesin, et kui mul on vahepeal liikumine takistatud, siis ma ikka ei tohi autojuhiks hakata.

*
Olin tänaval, kus oli alanud 1848. aasta revolutsioon. Toda hetke loeti revolutsiooni algushetkeks, kuigi alguses toimus see ainult ühes punktis. Revolutsioon alguseks loeti hetke, kui keegi hüüdis: "Reeturid!", selle peale hakkasid inimesed jooksma, jooksid ümber nurga ja tapsid üksteist. Mina olin kõige taga ja tapmises ei osalenud. Läksin teisele poole nurka tagasi, ületasin autotee ja kõndisin ühele teisele tänavale ühte majja.

*
Olin maleklassis. Minu ajal oli õpetatud vaikust, ja selgus, et seda on tehtud ka praegu. Üks tüdruk rääkis teisele lapsele: "Meie areneme, aga sina mitte, sest meie oleme vait ja sina räägid." Praegu tundus mulle, et rääkimine võib just olla arendav. Läksin teise majja maleklubisse ja rääkisin seal, et maleklassis üks tüdruk rääkis, arvates ise, et vaikib.

0 vastukaja: