laupäev, juuli 29, 2017

Erinevad võistlused

Vihmand tuli rääkima, et ta viib mind täna kindlal kellaajal autoga Elvasse malevõistlustele. Vahepeal läks ta veel ära. Mulle tuli alles siis, kui ta läinud oli, meelde, et ma ei taha rohkem temaga sõita, sest ta kihutab. Oleks võinud talle helistada, et ma mõtlesin ümber ja lähen Elvasse teisel viisil. Kõndisin sellele Tartu tänavale, kus võistlus pidi toimuma, ja otsisin õiget maja. Võistlus hakkas pihta. Minu esimeseks vastaseks oli Vihmand. Ma ei näinud hästi malelauda. Võtsin kätte ratsu g1, aga siis tuli meelde, et käima pidi teise ratsuga, et kaitsta etturit e4. Seda viga ma olin ükskord juba Vihmandi vastu teinud. Siis ta oli midagi õpetanud, kuidas oleks saanud veel mängu päästa. Panin ratsu e2, mitte f3, võibolla oli õpetus seisnenud selles.

*
Võtsin välja Söuli olümpiamängude vihiku. Olin kokku arvutanud, milline riik sai kõige rohkem punkte, et kuldmedal andis 6 punkti ja kuues koht 1 punkti. Hiljem olin näinud ka teistsugust punktide arvestamise viisi. Näitasin, et punktiarvestuse esikolmik olid kõik sotsialistlikud riigid, kus kasutati rohkem dopingut - esimene Hiina, teine Ida-Saksamaa, kolmas Venemaa ehk tolleaegse nimega Nõukogude Liit. Keegi oli väitnud, et sotsialistlikes riikides saavutati kõik sporditulemused dopinguga.

0 vastukaja: