teisipäev, juuli 11, 2017

Inimesed loengus

Istusin loengus. Olin kirjutanud, et ülikooli ajal istus Reeli teistest tüdrukutest sagedamini minu lähedal. Nüüd mõtlesin, et tegelikult oli palju selliseid loenguid, kus ta ei istunud, vaid ma mõtlesin, miks ta ei istu. Ja mõnel loengukursusel istus igas loengus minu ees kindel vanema kursuse tüdruk. Mul oli praegu minust mõned kohad paremal istuvale Helenile üks küsimus. Aga nüüd oli raskem küsida, sest ma olin välja rääkinud, mida ma temast arvan. Küsisin oma pinginaabrilt Sandrilt, mida praegu tegema peab. Sander ka ei teadnud ja küsis tüdrukutelt. Selgus, et tuli vaadata mõnda pilti ja selle üle mõelda. Valisin vaatamiseks õpikupiltide asemel ühe enda vihikusse joonistatud pildi. Põhjendasin valikut sellega, et see on vana pilt ja ma ei mäleta enam, mida ma joonistamise ajal mõtlesin, see on teise klassi vihik.

0 vastukaja: