neljapäev, juuli 13, 2017

Mosaiik

Tänaval oli kombeks mängida ühte pallimängu, aga siis mindi tänavat mööda edasi ja hakati mängima selle asemel korvpalli. Mul ei tulnud täna mäng välja. Mängisime seitset. Pall lendas kaugele, aga uue mängutulija jaoks ei olnudki tähtis, kui kaugele see lendab. Viskasin palli läbi korvirõnga. Kui pidin hakkama viskama vabaviset, siis ütlesin, et nooremana ma nullisin vabavisetega punktid ära, aga nüüd saan ikka korvilauale pihta, sest olen pikemaks kasvanud. Aga ma ei saanud. Ma ei olnud praegu vormis.

*
Meie klass oli teinud ülikooli sisseastumiseksameid. Täna saime kokku ja rääkisime tulemustest. Mõned, keda targaks peeti, polnud ülikooli sisse saanud, aga mina ja mõned teised olime. Panin mosaiiki kokku. Tundus, et üks mosaiigitükk on osa trepist, mis viib teisele korrusele. Sel juhul tuli see panna üles paremasse nurka. Hakkasin jõudma ääretükkideni. Olin kokkupandavaid osi värvide järgi grupeerinud, aga nüüd tõstsin mõned grupid ringi, sest selgus, et sama värvi kohti oli rohkem kui ühes pildi osas. Üks tüdruk rääkis, et ta ei taha sauna minna ja et mitte keegi siinolijatest ei taha mu raamatuid. Vastasin, et on inimesi, kes tahavad. Tema jutt on sama hea, kui öelda, et mitte keegi ei taha enam kunagi toiduaineid.

0 vastukaja: