laupäev, juuli 08, 2017

Punktide ennustamine

Mängisin pikal viievoorulisel maleturniiril. Mängida oli jäänud veel viimane voor. Seni oli mul läinud hästi. Ma olin vist ainult pool punkti ära andnud. Karba ütles, et viimases voorus ma ka võidan, sest ma saan kõige madalama reitinguga vastase. Aga mulle tuli meelde, et see vastane sai eelmine aasta kolmanda koha, siis võis võita tema. Ja mulle tuli meelde, et ma pole ära andnud 0,5, vaid 1,5 punkti. Siis võis mu lõpp-punktisummaks jääda ainult 2,5. Kui oleksin saanud 3,5, oleks see ka üsna hea tulemus olnud, kuigi mitte nii palju, nagu vahepeal tundus.

*
Rändlinnud saabusid tagasi. Nad lendasid sellises parves, mis oli erinevalt mõnest teisest parvest korrapäratu. Tundus, et ma näen, kuidas linnud hakkavad tagasijõudmise puhul parvest eralduma. Aga võibolla nad lihtsalt jälitasid autot.

0 vastukaja: