neljapäev, august 24, 2017

Süttivad juhtmed

Sõitsime klassiga rongis Tallinna poole. Istmevahest, kus oli õpetajaid, koputati mulle õlale. Võibolla sellepärast, et mu hääl oli läinud liiga valjuks. Öeldi, et seitsme minuti pärast jõuame kohale. Siis tuli asjad kokku pakkida.

*
Parandati elektrikontakti, kus oli vool sees. Üks inimene hoiatas, et see on ohtlik, aga parandamine jätkus. Mina kartsin rohkem kui hoiataja. Parandamine viidi lõpule, aga varsti läks see koht põlema. Nähtavasti sellepärast, et ei olnud õigesti arvestatud, kui jäme uus juhe peab olema. Lülitasin voolu välja, kuigi mitte toa teisest poolest, ning viskasin kopsikuga elektrikontakti vett. Juhtmekäik oli ahju laiune. Tuli süttis ka selle kaugemas osas. Tule lõplikuks kustutamiseks panin leekide peale veel kohupiima. Lähemas osas sai leegid täielikult kustutatud, aga kaugemal natuke tuld säilis, sest sinna ma ei ulatunud. Kaussi oli jäänud veel natuke kohupiima alles. Ütlesin, et ma ei tea, kuidas saab elektri uuesti sisse lülitada, kui nüüd on käik märg.

0 vastukaja: