esmaspäev, september 18, 2017

Arusaamatu kuulutus

Pidime täna ära kolima ja enne seda pidime minema peole. Ma hoidsin silmi kinni edasi ja keeldusin peole kaasa minemast. Kui peolised olid läinud, rääkisin ühele mehele, et ma olen sellega leppinud, et kunagi tuleb teise kohta kolida, aga ma tahan kolida otse kodust, mitte peolt. Nendel, kes enne peole läksid, jääb viimane kolimiseelne mälestus halb.

*
Pidime varsti väiksemasse korterisse kolima. Praegu elasime heas korteris. Praegu olid magamistubade vahel tühjad ruumid, aga uues korteris oleks magamistoad olnud kõrvuti.

*
Stendil oli kuulutus maleturniiri kohta. Selle kohta öeldi, et kirjas on, et osad voorud ei toimu, aga sellest hoolimata on toodud nende voorude kellaajad. Vaidlesin vastu, et minu meelest see sõna ei tähenda vooru ärajäämist. Kuulutus oli võõrkeeles ja asjassepuutuv sõna ei olnud üleni näha. Vaatasin ühes ruumis kuulutust lähemalt, hoides seda käes. Seejärel panin kuulutuse riiulisse.

0 vastukaja: