teisipäev, september 19, 2017

Arutelud koolis

Panin täna selga ülikonna ja läksin kooli. Kui hakkasin koolimaja neljandalt korruselt alla kõndima, tuli mulle trepil vastu Merle M. Tundsin ta ära, aga tere ei öelnud, sest polnud temaga kunagi palju rääkinud. Mõnes kohas ma sain inimestega rääkida, aga koolis mitte, sest siin oli liiga palju rahvast. Sõitsin käsipuu najal trepist alla, aga mitte liiga hoogsalt. Vastu tuli üks poiss, kes sõitis käsipuu najal üles. Andsin talle teed, seejärel läksin käsipuu najale tagasi. Jõudsin klassiruumi ja istusin Kristeri kõrvale. Panin lauale kommikoti, sest mul oli täna sünnipäev. Sellepärast oligi mulle kodus ülikond antud. Peale minu kandis loengutes ülikonda ainult üks kursusekaaslane, kes tegi seda alati. Varem oli olnud kombeks, et sünnipäevalaps jagab tunni ajal klassikaaslastele kommi. Aga mulle tuli meelde, et teised pole seda enam teinud, seetõttu mõtlesin, et ma jätan ka jagamata. Panin kommikoti laualaekasse. Ma võisin selle sinna unustada. Aga pärast oli vaja sinna ühe teise asja pärast vaadata. Ütlesin Kristerile, et kommi jagamine on algkooli komme. Krister vastas, et algkooli komme jah. Tunnis räägiti, et keegi oli nimetanud Tartut saareks, aga tegelikult on Tartu poolsaar. Seletasin, et Emajõgi teeb sikk-sakke. Ja Emajõe ja kanali vahel on saar, kuigi mõnest kohast on see maaga ühendatud. Kristina meenutas, mida mina olevat ükskord teinud. Ma poleks temaga muidu rääkima hakanud, aga nüüd vastasin, et mina pole seda teinud. Õpetaja ütles, et ta peab sõnaraamatust järele vaatama, sõna 'sea' tähendab vist midagi roppu, sest keegi oli öelnud 'seamees'. Õpilased seletasid, et 'sea' on inglise keeles meri. Rebisin enda väikse varba küünt, aga ülemise otsa asemel eemaldus alumine. Nüüd võis küüne tagasi kasvama hakates vana küüne alles jäänud osa ette jääda. Rebisin ka teisi varbaküüsi, neil sain kätte ülemise osa.

0 vastukaja: