kolmapäev, september 27, 2017

Raudtee töökoht

Mõtlesin, et ma tõmban endal neli hammast välja, igast suunurgast kõige tagumise. Logistasin all vasakul tagumist hammast. See logises, aga mõtlesin, et ma ei tõmba siiski hambaid välja, muidu jääb neid vähem järele kui enne oli. Aga kui logistasin all paremal tagahammast, siis see tuli tahtmatult ikkagi välja. Olin raudteeäärses majas. Raudtee tõkkepuuseadja lahkus ametist ja talle otsiti asendajat. Kahtlesin, kas ükskõik keda asetäitjaks pannes on tal töö jaoks piisavalt oskusi. Läksin kooli. Võtsin ranitsast suure paki asju ja panin need laua peale. Otsisin nende hulgast õiget vihikut. Kuna asju oli nii palju, võttis otsimine kaua aega. Mõtlesin, kas ma ei peaks kaasaskantavate asjade arvu vähendama.

*
Oli keemia tund. Direktor käskis lugeda õpikust läbi uue peatüki. Ma ei hakanud lugema, vaid vaatasin niisama ringi. Direktor jälgis, kes kuidas loeb, ja kiitis neid, kellel oli peatükk juba läbi. Ütlesin, et ma teen praegu teist asja, ma loen hiljem. Kui direktor oli klassiruumist lahkunud, siis rääkisin edasi, et kool ei ole selle jaoks, et õpikut lugeda, seda saab kodus ka teha. Ma ei saa müra sees lugemisele keskenduda.

0 vastukaja: