teisipäev, oktoober 10, 2017

Õppeaine tagasi

Läksin kooli, kus pidi toimuma õppeaasta alguse aktus. Saalis üks inimene tõstis enda jaoks tooli teise kohta. Tõstsin ka, nii et ma saaks istuda üksi, mitte kellegi kõrval. Mind litsuti teiste istujate vahele.

*
Olin teel vene keele tundi. Vahepeal olin ülikoolis käinud, nüüd käisin jälle koolis. Vene keele klass oli 112. Aga selle koha peal, kus mäletasin ruumi olevat, ei paistnud tundi tulevat. Ruum 112 oli hoopis selle koha peal, kus minu mälu järgi pidi olema 111. Selles ruumis istus õpetaja Velleramm, nii et see pidi olema õige ruum. Mult võidi küsida, miks ma tundi tulen, kui ma kahes viimases klassis loobusin vene keelest. Oleksin vastanud, et ülikoolis hakkasin seda uuesti õppima, ülikoolis olid huvitavamad raamatud. Sander rääkis ühe loo, millest poldud aru saadud. Ta kordas seda veel teist korda, et keegi oli öelnud, et ta närib jalga ja jätab käe külge. Teisel korral hakkasin aru saama.

0 vastukaja: