esmaspäev, oktoober 16, 2017

Sissepiiratud maja

Olime müüri juures. Ütlesin, et mina sellelt alla ei hüppa. Aga järgmisel hetkel olin all. Ütlesin, et ma ei hüpanud, vaid astusin. Läksime ühte majja. Seal olid osad ühes toas ja meie viibisime selle kõrval suuremas ruumis. Läbi ukse oli natuke kuulda, mida toas tehti. Selle mõjul meie pool ust ka lauldi. Äkki hüüti, et saabus politsei. Selle peale hakkasid inimesed jooksma. Püüti põgeneda, ja kui see ei õnnestunud, siis politseiga võidelda. Mina istusin rahulikult oma kohal edasi. Mõned istusid minu kõrval. Siis üks ringijooksja ütles, et me ei tohi võitluseta alistuda, me peame ennast põlema panema. Selle peale läksin sinna majja tagasi, kust ma tulnud olin. Seal nägin inimesi, kelle vastu teised inimesed mind ässitanud olid, aga kelle vastu ma omavahel olles ei olnud. Ütlesin neile, et seal majas, kus ma vahepeal olin, ma varem üldse ei käinud, ja kui ma esimest korda läksin, siis taheti, et ma ennast põlema paneks.

0 vastukaja: