esmaspäev, oktoober 09, 2017

Sõrmuste isand

Lugesin teist korda "Sõrmuste isandat". Kolmandat sõrmust ei olnud veel leitud, aga tundsin, et olen selle mõju all. Kolmas sõrmus tähendas halba, aga mulle tundus, et head. Ootasin, millal ma saan juba madu näha. Siis mõtlesin, et mul ei olegi vaja tingimata madu näha, mul on niigi hea olla. Jõudsime raamatu lõppu ja suvila viimasesse ruumi, selle põhjal ootasime, et nüüd midagi juhtub. Aga midagi ei juhtunudki. Selgus, et paradiis on see, kui midagi ei juhtu.

*
Kaks poissi pidasid mõõkadega duelli. Nad arutasid omavahel, kas duellil tappa on õige või mitte. Nad ei tahtnud siiski üksteist tappa, seetõttu lõid nad õhus mõõkasid kokku, mitte üksteise pihta. Võtsin ühelt neist mõõga ära. Hakkasin minema mööda teed kepi otsas hüpates.

0 vastukaja: