laupäev, oktoober 07, 2017

Uued raamatud ja vanad vihikud

Olin hankinud virna uusi raamatuid, nüüd lugesin järjest nende alguseid. Hangitud raamatute arv oli vist veel suurem kui koolis õppeaasta algul antavate uute õpikute arv. Tegin loetavate raamatute kohta märkmeid. Sain kõigi algused loetud. Märkmed panin ühtede kaante vahele. Tõnu tahtis ühe raamatu kohta tehtud märkmeid näha. Ütlesin talle, et ta otsiks ise. Aga märkmeid oli palju. Küsisin Tõnult, kas ta leiab. Ta vastas, et ei leia, ja jättis otsimise pooleli. Hakkasin kapist ühte vihikut otsima. Vaatasin, et kapis on minu kohta tüüpilised vanad vihikud - samas vihikus oli joonistusi, midagi malest ja nii edasi. Otsitavat vihikut ma ei leidnud, sest õpetaja pidas seda enda, mitte minu kapiks, ta oli oma õpilaste vihikud oma käe järgi pannud. Saabus J. Lomp, kes ütles, et ta toob mulle osa laenatud asju tagasi, aga mobiiltelefoni veel mitte. Mul oleks mobiiltelefoni vaja läinud.

0 vastukaja: