neljapäev, oktoober 12, 2017

Vastulause saatesõnale

Öeldi, et neid inimesi on vähe, kes on Piibli läbi lugenud. Vastasin, et mõni on iga aasta uuesti lugenud. Koju tuli isa koos ühe külalisega. Ma olin kirjutanud trükkimist ootavale raamatukäsikirjale saatesõna, nüüd isa ütles, et see külaline kirjutas minu saatesõnale vastulause, saatesõna ilmub koos vastulausega. Külaline seletas, et mul oli saatesõnas juriidilisi ebatäpsusi. Ütlesin, et siis tuleb vastulause avaldada. Vaatasin raamatu käsikirja. See nägi välja nagu valmis raamat. Panin tähele, et sisukorra leheküljenumbrid ja muud leheküljenumbrid ei ole omavahel kooskõlas. Seda tuli veel parandada. Mõtlesin, et kui saatesõnale on vastulause, aga saatesõna ise on muutmata, siis võiks saatesõna ebatäpsetes kohtades olla viited vastulausele. Külaline seletas, et ma olevat kirjutanud, et võeti vastu üks otsus, aga tegelikult ei olevat hääletamine sama, mis otsuse tegemine. Mõtlesin, et võibolla on toimetaja minu lause eksitavamaks sõnastanud.

0 vastukaja: