neljapäev, jaanuar 25, 2018

Auhinna võimalus

Olin maleklassis. Vaatasin, et riiulis on tuttava välimusega paks ajakiri, aga pealkiri on muutunud. Siis nägin, et teise kohta on sellel kirjutatud ka senine pealkiri. Lõppes viievooruline pikk turniir. Viimases voorus mängisin teist korda Karbaga ja kaotasin talle teist korda, ülejäänud mängudes olin saanud kolm võitu. Rei ütles, et selleks turniiriks ei valmistanud ma vist kõige tugevamaid avanguid ette. Minu meelest ei olnud asi avangutes, vaid Karba oli lihtsalt ebamugav vastane. Olin talle kaotanud kolmandas ja viiendas voorus, muudes voorudes oli mul tugevate vastu hästi läinud. Mõtlesin, et kuna mul olid ainult tugevad vastased, siis tõuseb mul reiting tohult. Kõrged reitingud olid nii Karbal kui ka võidetud Vihmandil ja Kullamaal. Kolmas võidetu Aljoša nii kõrge reitinguga ei olnud, aga see polnud tal ka madal. Karba ütles, et ma võin saada parima noore auhinna. Nooreks loeti siin turniiril vist kuni 50-aastaseid. Aga enne oli öeldud, et ma võin saada parima seeniori auhinna. Nüüd Karba kinnitas, et ma võin saada mõlemad. Hakkasime koju minema ja mulle polnud auhinda antud. Karba seletas, et auhindu ei jagatud üldse välja. Küsisin, kas ma võin selle veel saada.

0 vastukaja: