teisipäev, jaanuar 23, 2018

Riidehoiust välja

Pille ütles, et väitekirja kaitsmisel tuleb ette näidata ka oma töö kirjutamiseks tehtud märkmed, ja seda ei või asendada märkmete koopia näitamisega. Vastasin, et mina pole nõus oma märkmeid näitama, enne ma loobun kraadist. Mind võidi sellise jutu tõttu pidada egoistiks, sest märkmeid tegin ma edasi ja pärast minu surma võisid teised need leida. Olin üksi pimedas riidehoiuruumis. Külli tuli selle ukse juurde ja tundus, et tahab mind luku taha panna. Pääsesin ruumist välja ning tänasin Küllit väljalaskmise eest. Kõndisin Külli kõrval mööda vanalinna tänavaid. Mõtlesin, et sellel kokkutulekul näen klassikaaslasi mitu päeva järjest. Kui ma pärast koju lähen, siis seal seda teatakse. Kõndisin koos ühe klassivennaga. Pidime minema klassiga laeva peale. Ma ei teadnud, kas laeva wc-sse võib minna alles siis, kui laev Peipsile jõuab, või piisab sellest, et see jõuaks Tartu linna vahelt välja. Me ei teadnud, kus täpselt meie laev peatub, aga lootsime ta selle järgi ära tunda, et see pidi olema teistest laevadest suurem.

0 vastukaja: