neljapäev, märts 29, 2018

Erinevad õigused

Viisin arvuti tänaval natuke maad edasi, aga seal ei saanud enam ühendust, seetõttu läksin temaga tagasi. Vaatasin oma elektronposti aadressi andmeid listis ee.jututuba. Selgus, et mind oli listist kõrvaldatud ja minu kirjad olid listi arhiivist kustutatud. Oletasin, et sellepärast, et mul oli olnud listi sisse kirjutatud ülikooli e-maili aadress, aga ma polnud enam üliõpilane ja see aadress enam ei kehtinud. Igal pool ei olnud mult õigusi ära võetud. Ühe tuttava noore ajaloolasega olin veel samas listis ja ta võis minu kirjadele vastata.

*
Vaatasime fotosid ühe Pille klassiõe kohta. Näitasin, et kolmel fotodest on see tüdruk alakaalus. Pille vastas, et jah, hiljem selle tüdruku kehakaal tõusis. Pille oli temaga kokku puutunud veel ka siis, kui mina olin juba seitsmendas klassis, aga minu kokkupuuted piirdusid varasemate aastatega.

0 vastukaja: