esmaspäev, märts 26, 2018

Uued lühendid

Olime ülikoolis. Vaatasime seina pealt loenguplaani. Teised üliõpilased olid minust suuremalt osalt nooremad, aga ma käisin ka uuesti ülikoolis. Ma ei saanud aru, millised ained on kohustuslikud ja millised mitte, sest kasutati teistsuguseid lühendeid kui varem ja pakutavate loengukursuste nimed olid ka väheütlevad. Varem oli valikkursust tähistatud lühendiga VA ehk valikaine, aga nüüd olid teistsugused lühendid. Küsisin, kas V on sama, mis varem VA. Nüüd oli mindud nelja-aastaselt õppelt kolmeaastasele ja tundus, et seoses sellega pidid praegused üliõpilased vähem pingutama kui minuaegsed. Hakkasime hulgakesi vannituppa minema. Ivo ütles, et praegu lähevad vannituppa poisid. Seepeale keerasid tüdrukud ja osad poisid tagasi. Mina läksin sisse. Inimesi oli vannitoas korraga rohkem kui kunagi varem. Ütlesin, et viisakam oleks olnud tüdrukud esimesena lasta. Artur oli duši all ja mina hakkasin hambaid pesema. Kui olin natuke aega pesnud, siis mulle tuli meelde, et see ei ole vist minu hambahari, sest minu oma on üks teine. Loputasin esimesena kasutatud hambaharja ära ja võtsin selle, mis kindlasti minu oma oli. Võisin võõra hambaharja küljest endale hambaaugud saada. Vaatasin, et Artur on pesemise lõpetanud ja tahtsin ise duši alla minna. Aga selgus, et Artur tegi endale veel ühte vanni. Ütlesin, et ma nii kaugelt vett ei näinud.

*
Lamasin hommikul oma voodis. Lähenes aeg üles tõusta ja kooli minna. Vennad olid juba ärkvel ja mürasid. Ma polnud kindel, kas kuulen päriselt nende hääli või kujutan seda endale ainult ette. Olin ühe maja aknal. Silmapiiril mängiti elavmalet. Küsisin, kas lipp on h2. Sellega näitasin, et mulle seostuvad kõik asjad malega. Tegelikult Jürgen I. oli minust males veel tugevam, aga tema selliseid küsimusi ei esitanud, vaid vaatas vaikides. Hakkasin Jürgeniga juttu ajama. Ta soovitas, milliseid riideid ma võiksin kanda. Vastasin, et ma tahan kanda võimalikult märkamatuid riideid, sest tänaval tunnevad mind kõik ära ja mina ei tunne kedagi.

0 vastukaja: