esmaspäev, aprill 02, 2018

Ettepanekud välismaalastele

Mõtlesin, et võibolla mulle ülikooli ajal ainult tundus, et üks tüdruk sai ühe poisiga hästi läbi, ma ei näinud neid kõige sagedamini. Mõtlesin, et võibolla ma hakkan veel kunagi selle tüdrukuga rääkima, aga võibolla mitte kunagi. Läksin ühele välismaa võrguleheküljele ja kirjutasin sinna inglise keeles ettepaneku, millise seaduse võiks vastu võtta. Seejärel tegin teise ettepaneku teisel leheküljel. Kuulsin ema teises ruumis nendest ettepanekutest rääkimas. Ta ei teadnud, kes need tegi, aga oletas, et võibolla ei teinud neid tegelikult Eestist keegi, sest kas keegi Eestist üldse neil võrgulehekülgedel käis. Hüüdsin, et mina tegin need ettepanekud. Lamasin voodis, Tõnu läks voodist mööda ja patsutas teki läbi, aga mul oli igal pool pehme vooder peal. Seletasin, miks ma need ettepanekud tegin. Võibolla arvati, et ma tahtsin sellega kustutada jälgi oma kunagistest suhetest Kerstiniga. Ema küsis, ega ma pärast nendel võrgulekülgedel käimist rohtu ei võtnud. Vastasin, et võtsin küll, aga ainult ühe tableti. Ema ütles, et meil on üks mürgitus, me peame selle rohu hävitama. Lisasin, et teist rohtu ma olen rohkem võtnud. Ema ütles, et järjest hullemaks läheb. Selgitasin, et ka teist rohtu olen viimasel ajal võtnud ainult ühe tableti, pikem kuur oli ükskord varem.

0 vastukaja: