teisipäev, aprill 03, 2018

Järelevaatamine

Mõtlesin, et täna hommikul sain feisbukis palju tagasisidet, vaatan, kas seda on juurde tulnud. Tegin feisbuki lahti. Seal oli ühel pildil üks naine ilma riieteta. Klaus ütles kõrvalt, et see inimene on ilma riieteta, selle saaks ära blokeerida. Ma polnud kedagi blokeerinud ega tahtnud seda teha. Ütlesin, et ega ma pilti ei vaata, ma loen teksti. Mõtlesin, et riiete mittekandmise teeb see raskemaks, et osadele inimestele ei meeldi.

*
Elasin ühes raamatukogu moodi toas. See oli täis üksteise taga seisvaid raamaturiiuleid, mille vahele jäid kitsad praod. Seisin ruumi tagumises osas kahe riiuli vahel. Mõtlesin, et mul hakkab siin koristaja käima, ma pean nähtavasti olema ilma riieteta samal ajal, kui koristaja viibib ruumis. Koristaja soovitas, et ruumi eespoolses osas on riietumiskabiin, ma võiks kasutada seda.

0 vastukaja: