kolmapäev, aprill 11, 2018

Kordamööda löömine

Olin maleklassis. Rei ütles ruumi ühes osas viibijate kohta, et need on Eesti noortekoondis. Vastasin, et mõne neist võidan ma ära. Rei arvas, et ei võida. Ütlesin, et võidan küll, kui ma olin ühel tugeval turniiril neljas. Parandasin, et või ma ei tea ise ka, mitmes ma olin. Ruumi astus üks poiss, kes tagastas mulle kaks eset, mis ta mulle võlgu oli. Mängisin ühe vastasega malet. Ühel käigul lõi ta minu kuninga ja ütles, et nüüd on mäng läbi. Vastasin, et ei, mina löön tema kuninga. Tegime kordamööda löömiskäike, mina tegin need kõik lipuga. Ühel käigul lõin ka ühe hästi pisikese nupuga vastase hästi pisikese nupu. Vastane kahtles, kas see on õige käik. Minu nupp muutuski putukaks ja lendas ära, vastase nupp muutus omakorda putukaks ja lendas samuti ära. Lõpuks lõi vastane minu lipu, mis oli mu viimane nupp, nüüd olin küll kaotanud. Vastasel oli veel järel neli nuppu.

0 vastukaja: