reede, aprill 20, 2018

Õige ruum

Mängisime pika mõtlemisajaga malet. Olime jõudnud lõppmängu, kus ühel poolel olid ratsu ja oda, teisel ratsu ja ettur. Kahe viguriga pool lõi etturi. Nüüd oli tõenäoline, et mäng lõppeb viigiga, sest matti panna oli väga raske. Mõtlemisaega oli kulunud juba palju.

*
Sisestasin ühe võõra konto parooli, seejärel veel teise. Mul oli võõras parool selle järgi meeles, et see kattus mu enda parooliga. Aga siis mul oleks olnud parem oma parool ära muuta, sest teine inimene võis ka proovida, kas kellelgi on veel selline parool nagu temal. Sain ühe raamatu läbi ja mõtlesin panna selle sinna tuppa, kus see oli varem olnud. Aga tolle toa rahvas kolis parajasti asju ühest toast teise. Küsisin, kas ma peangi selle raamatu sinna tuppa tagasi viima, kui see on varem olnud erinevates tubades, ka minu toas.

0 vastukaja: