esmaspäev, mai 14, 2018

Aastavahetuse voorud

Leidsin Vihmandi prillid. Hakkasin teda otsima, et need talle tagasi anda. Läksin poe tagaukse juurde ja nägin, et Vihmand oli sinna ka naljasildi riputanud. Me olime vendadega ka ükskord metsa naljasõnumeid jätnud. Kui Vihmandiga kohtusin, siis küsisin, kas ta sai prillid kätte. Ta vastas, et ta hankis uued prillid, sest eelmised olid kulunud. Mõtlesin, et tal on ilmselt prillidele kõrgemad nõudmised kui minul, ta oskab prille hoida.

*
Vaatasime televiisorit. Mõtlesin, et ma ei vaata saadet lõpuni, sest ma pean vist maleturniirile minema. Maleturniiril toimus iga nädal üks voor, aga aastavahetuse puhul oli võibolla vaheaeg olnud. Karba oli varem enne uut vooru kirja saatnud, aga viimastel nädalatel mitte. Uusi voore polnud kas olnud või oli Karba oma kombest loobunud. Mõtlesin, et üks voor on lubatud turniiril vahele jätta, aga täna pean kohale minema, sest kaks puudutud vooru tähendaks turniirilt kõrvaldamist. Läksin majast välja. Mõtlesin, et ma olen unenägudes vahel terve tee läbi veninud, nii tehes võib enne kohale jõudmist ärgata. Saaks ka tee läbimise vahele jätta ja kujutleda ennast kohe järgmisse majja. Hakkasin siiski teed läbima. Mõtlesin, kas minna kõndides või roomates. Teised inimesed tavaliselt kõndisid, mina olin olnud ainus roomaja. Ma olin varem läinud mõlemat moodi, aga roomates vist ainult unenägudes, seetõttu läksin täna kõndides. Jõudsin maleklassi kohale. Küsisin Reilt, kas täna on teises majas turniiri uus voor. Rei vastas, et see juba käib. Selgus, et ka vahepeal oli üks voor olnud. Ütlesin, et Karba varem saatis kirju, aga enam pole saatnud. Rei tuletas meelde, et enne turniiri algust anti osavõtjatele paber turniiri ajakavaga. Vastasin, et seda ei leia ma enam üles. Mõtlesin, et ma isegi jätsin saate vaatamise pooleli, aga tuleb välja, et väljusin ikkagi liiga hilja. Kui ma nüüd sellele voorule ei jõua, siis ongi turniir minu jaoks lõppenud. Aga ma olen nagunii nii unine, et mängida ei jaksa. Panin pea lauale ja jäin magama.

0 vastukaja: