pühapäev, august 26, 2018

Hoobid ja söödud

Lugesin europropagandat ja seejärel hakkasin sellele vastulööki andma. Vahepeal olin öelnud, et nüüd ma olen Eesti Euroopa Liitu kuulumise küsimuses erapooletu. Aga kui ikka europropaganda silma ette jäi, siis läksin jälle vihale.

*
Ariel oli varem vahel löönud, aga nüüd ma tema juuresolekul naersin. Hakkasime koos Arieli ja ühe kolmanda poisiga pimedasse vannituppa minema. Löömine võis küll korduda. Ma polnud kindel, kas mul pole väiksed sõrmed sellepärast kõverad, et Ariel on väänanud. Ma ei mäletanud, millal nende kõverolekut esimest korda märgati. Mängisime kooli saalis korvpalli. Ariel andis söödu, et korv visataks, aga mina ega üks teine poiss ei saanud kumbki kätte ja pall läks platsilt välja. Arieli oli vahel süüdistatud isetsemises, aga ta teadis, et teised mängivad halvemini.

0 vastukaja: