pühapäev, august 05, 2018

Lähenev tasemetöö

Läksin klassi ette ja kirjutasin tahvlile võõrkeelse luuletuse. Nüüd võidi vaadata, et ma teen võõrkeeles vigu, kuidas ma saan niimoodi raamatut tõlkida. See luuletus oli sellises võõrkeeles, mida ma halvemini oskasin, seetõttu olingi kirjutanud ühele reale ainult ühe lause. Läksin ja istusin oma kohale Sandri kõrval. Krister ütles Sandrile, et kirjutamine on ainus viis, kuidas ma julgen seda luuletust esitada.

*
Lähenes viimase klassi inglise keele tasemetöö. See aasta tegi õpetaja selleks vähem ettevalmistusi, seetõttu oli oodata, et paljud saavad kahe. Üks aasta juba oli paljudel halvasti läinud. Aga mõtlesin, et võin tööks valmistuda õpetajast sõltumatult. Ma ei teadnud ainult, mis osa peale tänavune töö tuleb. Aga võisin kogu grammatikaraamatu uuesti läbi lugeda. Tasemetööde jaoks tuli iga aasta tase taastada. Ei teadnud, kas niimoodi tuleb keeleoskust säilitama hakata ka pärast kooli lõpetamist.

0 vastukaja: