reede, september 14, 2018

Alamkataloogid

Elasime nüüd kahes kõrvuti asuvas korteris. Mina elasin üksi ühes korteris ja ülejäänud pere selle kõrvalkorteris. Mõtlesin, et kui ma ka kõrvalkorterisse kolin, siis tahan magada praegusele korterile kõige lähema seina ääres, et asukohamuutus oleks võimalikult väike. Aga ma ei teadnud, kas seda tuba pole juba kellelegi antud.

*
Pidin ühele naisele ütlema, kus minu failid arvutis asuvad. Loetlesin alamkatalooge, mille kaudu failideni saab minna. Ma polnud päris kindel, kas ma ütlesin kataloogide järjekorra õigesti. Ütlesin, et on kaks võimalust, kas avada iga tekst eraldi failist või selline fail, kus on kõik tekstid kokku liidetud. Naine ütles, et teda huvitavad rohkem kõik failid koos. Olin varem töötanud laua taga üksi, aga nüüd istus üks mees minu kõrvaltoolil. Ma ei teadnud, kas ma saan niimoodi postkasti avada, kui ta näeb, mis on mu postkasti parool.

0 vastukaja: