kolmapäev, september 26, 2018

Toa ümbrus ja sisemus

Lamasin oma voodis. Mõtlesin, et seina taga elav poiss ei ela küll minuga samas korteris, aga ta on mu toanaaber, sest ta elab kõrvaltoas. Kui mul peaks rahapuudus tekkima, võin ta päris oma tuppa elama kutsuda. Laua peal panid vennad uut arvutit kokku. Kartsin, et nad võivad juhtmed valesti ühendada ja siis võib õnnetus juhtuda. Vennad kasutasid arvuti kokkupanemiseks õpetust, kus iga punkti tuli eraldi vaadata. Mina olin varem teise asja jaoks kasutanud õpetust, kus kõik asjad tulid ühes jorus. Mulle meeldis selline rohkem. Selline tehti vist raskematele asjadele, mille puhul oli iga detail tähtis. Jäin tuppa kahekesi ühe naisega, keda ma veel hästi ei tundnud. Ta ütles, et ma võin tema voodisse minna. Küsisin, kas ta tahab voodid ära vahetada. Ta vastas, et ei, ma võin temaga kahekesi samasse voodisse minna. Vastasin, et mõtleme, aga ei liikunud paigast. Mõtlesin, et naised teevad viimasel ajal mulle järjest julgemaid ettepanekuid. Üks teine naine oli öelnud, et ma võin olla fotol ilma riieteta. Nad konkureerivad omavahel. Kolmas saadab mulle mõni aasta kirja, hiljuti jälle saatis, aga tema ei paista kellegagi abielluda tahtvat. Mind oma voodisse kutsunud naine on sotsialist, aga minu tuttavad on sotsialismi vastased. Kui ma peaksin sotsialistiga abielluma, siis ma ei saa rohkem sotsialismi teemal sõna võtta. Mõtlesin, et ma võin temaga samasse voodisse mineku asemel ilma särgita tema voodi kõrvale kükitada. Esialgu ma ei hakanud ka seda tegema.

0 vastukaja: