neljapäev, september 06, 2018

Vananenud nimi

Juhan oli juba kooli lõpetanud. Ühel päeval räägiti talle anekdoot. Selle peategelane oli Juku. Juhan vihastas ja karjus: "Ma olen juba täiskasvanu!" - "See anekdoot ei käinud sinu kohta," vastati talle. "Siis miks sa räägid mulle asjadest, mis mind ei huvita?" küsis Juhan natuke rahulikuma häälega. "Võibolla sul sünnivad kunagi lapsed, siis sa tead, millised nad on," vastati. "Ega ma naine ei ole, et mul lapsed sünniksid," ütles Juhan jälle vihasemalt. "Naistel ei sünni lapsi, sest nad on igavesti noored," vastas vestluskaaslane, sest talle oli õpetatud, et naiste vastu tuleb viisakas olla. "Miks peab üldse lapsi sündima, kas neid veel vähe on?" küsis Juhan. "Jah, neid saaks selle asemel välismaalt sisse vedada," nõustus vestluskaaslane. "Välismaa lapse nimi ei ole Juku," ütles Juhan. "Kuidas see siis välismaa keeles on," küsis vestluskaaslane. "Kas John? Või James?"

0 vastukaja: