esmaspäev, september 10, 2018

Varustus ja vastus

Läksin kooli poole. Mõtlesin, et ma tean, kust putkast kooli lähedal pastakaid ja vihikuid saab osta. Kui mul koolis neist puudus tuleb, ei pea ma nende järele minema kaugele koju, vaid saan tuua putkast. Koolis tuli eesti keele tund. Otsisin kaua kotist õiget vihikut. Ma olin mõnda ainet kirjutanud igas tunnis erinevasse vihikusse, aga sellest polnud midagi, sest hiljem ei läinud neid märkmeid enam vaja. Täna olin vist unustanud osa vajalikke asju kotti panna, sest need polnud kodus enam ühes, vaid kahes toas laiali. Õpetaja andis tagasi mitmeosalise kontrolltöö. Mul olid erinevatel kordadel kontrolltööd erinevalt läinud, sel korral mitte kõige paremini. Mõne töö osa eest olin saanud kahe ja mõne eest parema hinde. Ütlesin, et ühe töö osa eest, mille eest oleks pidanud tulema viis, on hinne panemata jäänud. Õpetaja vastas, et väga hea, et ma ütlesin. Ta kandis viie sisse. Nüüd hakkasin kahtlema, et kui hinne oli panemata ununenud, võibolla olid siis vead ka parandada ununenud. Seletasin kontrolltöö halvasti minekut sellega, et mul oli kirjutamise päeval organismi seisund selline. Ühel teisel korral olin halvasti kirjutanud, sest tulin otse väljast ja käed olid külmetanud.

0 vastukaja: