kolmapäev, jaanuar 23, 2019

Lugemine ja vältimine

Läksin ajakirja toimetusse. Toimetaja küsis mult ühte sõna. See oli uut moodi sõna ja kui ma seda nimetasin, siis toimetaja hüiatas, et selline sõna. Lehitsesin ajalehe aastalõpunumbrit, kus olid aasta kokkuvõtted. Need leheküljed, millest oli karta, et seal on minu kohta karikatuur, jätsin vahele. Jutuks tulid unenäod. Keegi nägi öö jooksul 20 unenägu. Bristol ütles, et mina vist ka. Vaidlesin vastu, et mina näen ühe või mõned. Lugesin edasi unenägude liikidest. Kirjutati, et seksiteemalistes õudusunenägudes võib ärgata kolm korda ühest unenäost teise, aga et inimesed naudivad selliseid unenägusid.

*
Olin ülikooli raamatukogu kataloogisaalis. Istusin arvuti taga ja mõtlesin, mida välja tellida. Olin paberile kirjutanud juba pika nimekirja asjadest, mida pean tegema, ja kirjutasin seda veel edasi. Mõtlesin, et mul läheb vaja Uku Masingu doktoritööd. Leidsingi selle juures olevast riiulist. Kuna ma midagi välja ei tellinud, võeti sellelt laualt arvuti ära. Istusime kolme inimesega selle laua taga edasi.

0 vastukaja: