reede, jaanuar 11, 2019

Ministriks saamine

Kõndisime läbi metsa. Jõudsime ühe väikse maja õuele. Seal oli koer ja inimesi. Püüdsin koerast eemale hoida.

*
Oudekki sai ministriks. Ma olin täpselt sama tark nagu tema ja järelikult oleksin võinud ka ministriks saada, aga ei seadnud seda endale eesmärgiks. Oudekki avaldas artikli. Lugesin seda. Mul tulid artiklis esinevad mõtted juba varem kui ma neid kohti lugesin. Üks selline mõte oli, et nüüd võib kergemini sõda tulla, sest ametis on nooremad inimesed. Üks poliitik oli kasutanud võrdlust, mida mina poleks kasutanud. Oudekki ütles, et ma nüüd sellest toast lahkuks, sest siin tahab töötada tema. Vastasin, et ma ei kavatsegi siit kuskile minna, ma elan kogu aeg ühe koha peal.

*
Olime Paides. Istusin kiiktoolis ja kiikusin sellega närviliselt. Vend andis kiiktoolile hoogu juurde. Keerasin raamatulehte ja see rebenes keeramisel. Arvasin, et kui vend poleks omalt poolt hoogu andnud, poleks rebenemist juhtunud. Tõusin kiiktoolist püsti. Läksin tagumisse tuppa. Mõtlesin majast väljuda, enne pühkisin taskurätti käsi.

0 vastukaja: