reede, veebruar 22, 2019

Mäng ja analüüs

Mängisin ühe noore poisiga pikka malet ja võitsin. Pärast mängu lõppu hakkas ta partiid analüüsima. Mõtlesin, et analüüsis ta püiab veel näidata, nagu oleks ikkagi tema parem mängija, aga analüüsi ma ei kommenteeri. Ühe koha peal näitas ta, nagu oleks saanud teha võitva käigu. Ma polnud kindel, kas see käik oleks talle võidu toonud, võibolla oleks sellele järgnenud veel kiirem kaotus.

*
Oudekki kandideeris valimistel ja mina kirjutasin ajaleheartikleid. Mõtlesin, et me olime juba lapsena meie seltskonnast kaks sedamoodi üksteisele kõige sarnasema tegevusega last, praegu see jätkub. Siis mulle tuli meelde, et Pille oli ajakirjanik varem kui mina.

*
Kirjutasin kaustikusse fašismi kohta midagi kiitvat. Siis mõtlesin, et need pole minu mõtted ja keegi võib neid lugeda, seetõttu jätkasin fašismi laitvate lausetega. Mõtlesin, et kaustiku eelis interneti ees on see, et saab segasemalt kirjutada. Hiljuti olin laagris, kus keegi oleks võinud minu kaustikut lugeda. Nüüd olin jälle kodus tagasi ja sain kirjutada rahulikumalt.

0 vastukaja: