neljapäev, veebruar 28, 2019

Salauks

Vannitoas oli peale minu veel kaks inimest. Üks neist näitas, et kui seina pealt plaadid kõrvaldada, siis avaneb veel üks uks, mille kaudu saab vannitoast väljuda. Ta väljuski selle ukse kaudu. Mõtlesin, kas panna uks tema järel kinni, võibolla ta tahab tagasi tulla ja ukse peaks lahti jätma. Sobitasin laevakujulisele alusele kaane täpselt peale. Olin koos paari klassikaaslasega saunas. Nemad rääkisid, kus on veel viimasel ajal kokku saadud. Mind ärritas, et teised klassikaaslased saavad pärast kooli lõppu ka pidevalt kokku ja mind neile üritustele ei kutsuta. Seetõttu mõtlesin öelda, et Krister pole mingi klassivanem, mina olen palju tähtsam. Keerasin duši lahti. Mõtlesin, et ma peaksin kõik riided seljast võtma, muidu pean ma pärast märgade riietega koju minema. Enne viimaste riiete seljast võtmist tahtsin vee parajaks keerata, esialgu see kõrvetas. Hoidsin kätt voolava vee all ja mõtlesin, et enam see ei kõrveta, ei tea, kas vesi on parajamaks läinud või on käsi nii ära põletatud, et närvid ei ole enam tundlikud. Siis läks vesi külmaks.

0 vastukaja: