reede, aprill 26, 2019

Koor akna all

Mängisin Tulvaga malepartiisid. Ühes mängus ütlesin, et ta on teinud valekäike, valekäik on kaotus. Täpsustasin, et vähemalt tundub, et ta tegi valekäike. Kui olime juba mõnda aega mänginud, kutsuti teise ruumi ühe kuulsa mehe loengut kuulama. Ma ei tahtnud minna, vaid malet edasi mängida.

*
Olin väikses köögis. Akna all liivakasti juures hakkas soomlaste koor soome keeles laulma. Nädal tagasi olid nad juba Soome riigi aastapäeva puhul laulnud, täna tahtsid seda korrata. Võis ka olla, et Soome riigi aastapäev oli täna ja nädal tagasi oli olnud advent. Oli karta, et kliimamuutuste tõttu sureb kogu inimkond kuumuse kätte, aga soomlased laulsid külmast kliimast. Kui laul oli lõppenud, lasin endale dušši peale. Vannituba oli nässu läinud, seetõttu oli vann toodud väiksesse kööki. Väikse köögi kardinapuu oli ka nässu läinud, seetõttu polnud kardinat ees. Lisaks laelamp põles, nii et kõrvalmaja aknast oli vist näha, kuidas ma ilma riieteta olen. Kui olin esimese duši ära võtnud, panin laelambi kustu, aga ei tulnud vannist välja, vaid püüdsin selles magama jääda.

0 vastukaja: