pühapäev, aprill 07, 2019

Saalivahetus

Olime ühe maja ühte ruumi peitu läinud. Selles ruumis oli palju raamatuid, neid oli kahte tüüpi. Aga jälitajad tulid ka sellesse ruumi. Põgenesime sellest ruumist ühte seintevahelisse käiku, kus pidasime tõenäoliseks, et meid ei leita. Aga jälitajad hakkasid ka sinna tulema, seetõttu põgenesime edasi. Läksin teatrisaali ja vaatasin seal etendust. Kuni publikul paluti teise saali ümber kolida. Hakkasin oma asju kokku korjama. Nägin, et minu lähedal istunud tüdrukul on kolm särki, mis tunduvad olevat minu omad. Küsisin talt, kelle omad need on, ma mäletan, et mul on sellise mustriga särgid. Aga kuna tegemist oli pikka kasvu tüdrukuga, siis ta oli võibolla lihtsalt endale samasugused ostnud.

*
Valisin endale raamatukogu kataloogist raamatuid. Mõtlesin teine kord tagasi tulla. Itaalia fašismi kohta olid mul läbi loetud juba vist kõik raamatukogus leiduvad raamatud, aga minu uurimisteemaga seoses pakkusid huvi ka raamatud Saksa natside kohta.

0 vastukaja: