pühapäev, aprill 21, 2019

Selged teed

Tõusin hommikul üles, sest kellaaeg nõudis, aga olin endiselt unine. Ootasin, et ärkaksin lõplikult. Olin juba tükk aega oodanud, aga see ei aidanud. Olime Paides. Teises toas räägiti minu võimalikest pahategudest. Üks vend tuli minuga samasse ruumi. Tundus, et ma pean temaga samas ruumis riideid vahetama. Aga ma polnudki kõiki tagavarariideid kodust kaasa võtnud. Sõitsime bussiga Tallinnasse. Ütlesin, et mul on Tallinnas üks tee juba selge, sest olen käinud iga kord ühte ja sama teed. Mulle tuli meelde, et selged on kaks teed. Jõudsime teise linna kohale. Tulin bussist välja ning püüdsin minna õigesse majja. Astusin sisse uksest, mille taga oli midagi kiriku sarnast. Seal olid õudsevõitu asjad ja naersin koleda häälega.

*
Olin raamatupoes. Sealt võis täna võtta kaupa tasuta. Mõtlesin, et võtan ainult ühe raamatu, mille jõuan läbi lugeda. Teatati, et poe omanike seisukoht on, et raamatuid siiski tasuta võtta ei või. Kõik, kes on võtnud, peavad tagasi tooma.

0 vastukaja: