esmaspäev, aprill 22, 2019

Unenägu sillaületamistest

Lähenesin Peedu kaarsillale. Aga sellel nägin kahte metskitse. Oli öeldud, et loomad võivad rünnata just siis, kui neil viibib poeg läheduses. Siin oligi vana loom koos pojaga. Tahtsin oodata, et nad eemalduksid. Noorem kits juba eemaldus, aga vana veel mitte. Ma olin mäe otsas ja mõtlesin, et kitsed vist ei ole head mäest üles ronijad, ma jõuan neil eest. Kui vana loom liikuma hakkas, hakkasin mäest alla laskuma, aga ta muutis korduvalt liikumissuunda minu liikumissuuna järgi. Lõpuks ta eemaldus ja sain üle silla. Meenutasin, et ükskord olime läinud klassiekskursiooniga üle Peedu tammi. Ekskursioon oli lähenenud tammile mööda kitsast metsarada, aga mina olin öelnud paarile klassikaaslasele, et ma tunnen seda kohta, lähme meie metsa kõrvalt mööda autoteed.

0 vastukaja: