kolmapäev, mai 08, 2019

Oad supis

Tänases unenäos kees pliidil pada. Pajas olid oad. Hakkasin neid välja korjama, sest tuli meelde, et on vist räägitud, et toored oad on mürgised. Need olid nii vähe keenud, et olid peaaegu toored. Köögis oli üks inimene, kes oli neid ube vist juba söönud. Olin tema tervise pärast mures. Aga ubade väljakorjamisega sai muu supp ka peaaegu otsa. Nüüd oli kahju supi keemapanijast. Unenäo lõpus mõtlesin, et ma olen mõelnud, nagu ma ei oleks loominguline, aga tegelikult olen, sest ma tõin sisse kolm uuendust. Üks neist oli supi kuuskedega võrdlemine, teised ei jäänud meelde. Ärgates mõtlesin, et nii halba unenägu ma üles ei kirjuta. Pärast mõtlesin, et täna pole midagi muud head ka kirjutada. Lõpuks otsustasin, et kirjutan siiski sellest unenäost, aga mitte unenägude, vaid unenäoteooria rubriigis. Kuskil tänastes unenägudes võis midagi entsüklopeedia kohta ka olla, aga seda ma mäletan nii halvasti, et ei ole kindel.

0 vastukaja: