teisipäev, mai 07, 2019

Simultaan maleklassis

Läksin maleklassi. Varsti pidi siin algama Karpovi simultaan. Mulle öeldi, et osavõtta tahtjaid on nii palju, et mina mängin alles tugevuselt kolmandas ruumis. Kõik soovi avaldanud ei tulnud siiski kohale, mistõttu kõik osavõtjad mahtusid esimesse ruumi. Simultaan hakkas pihta. Kui Karpov tuli esimest korda minu laua juurde, siis sirutasin käe surumiseks välja. Aga Karpov surumise asemel tõmbas oma käe eemale. Võibolla sellepärast, et oli lugenud, mida ma tema kohta blogis kirjutan. Pärast mõtlesin, et käe surumisest keeldumise eest saab kaotuse anda. Aga seda ma ei tahtnud, ma tahtsin mängida.

*
Valmistusin paberile maalima. Enne joonistasin hariliku pliiatsiga kontuurid ette. Seejärel asusin pintsliga värvi kontuuride sisse kandma. Hea, et pliiatsijoone järgi oli näha, millist pilti ma olin kavandanud, sest pintsliga tehtu ei tulnud nii osavalt välja. Ariel hakkas pliiatsijooni üldse nähtamatuks hõõruma. Ütlesin talle, et ta seda ei teeks. Rääkisin, et vanasti ma arvasin, et vesivärvid ja guašid on umbes üks ja sama, aga esimeses klassis öeldi, et vesivärve ei tohi kasutada, peab kasutama guašše.

0 vastukaja: