neljapäev, juuni 18, 2015

Mõlemal samad nupud

Läksin õppehoonesse, et lugeda stendi. Trepist kõndis minuga samal ajal üles ka üks ülikooli töötaja. Seetõttu ei läinud ma oma korrusele, vaid peitsin korrus kõrgemale. Olin avaldanud blogis unenäokirjelduse, kus tahtsin astuda doktoriõppesse, nüüd ma ei tahtnud, et arvataks, nagu tuleksin ma päriselt ka doktoriõppesse astumise avaldust kirjutama.

*
Valmistusin Kääbiga malet mängima. Tahtsin panna peale tavalist algseisu, aga vaatasin, et Kääp on pannud peale Fischeri male seisu. Ütlesin, et ma arvasin, et Fischeri malet mängitakse ainult turniiridel. Lisaks oli vastane pannud mõlemale mustad nupud. Nüüd pidi tulema segadust sellega, kuidas meeles pidada, milline nupp on kelle oma. Tegin käigu minu poolel olevate nuppudega, aga vastane käis ka minu poolel olevate nuppudega, sest ta arvas, et ei pea tingimata mängima nende nuppudega, millele lähemal istutakse. Rääkisin Karbale, et vahepeal mõtlesin, et mulle anti otse kolmas järk, neljas jäi vahele ja kolmanda sain ilma normi ära täitmata. Aga tegelikult ei pea arvesse võtma ainult turniiripartiisid, vaid treener nägi, kuidas ma trennis tavalisi mänge mängin ja ülesandeid lahendan. Turniiril muutun närviliseks, aga ülesandeid lahendasin päris hästi. Karba ütles, et ongi, Rei jättis Habichti neljanda järgu peale, kuigi ta oli kauem trennis käinud. See näitas, et Karba sai kohe aru, millisest turniirist ma räägin. Ütlesin, et teise järgu turniiril täitsin pealegi kolmanda järgu normi ära, kui mitte arvestada kahte partiid, mis jäid mängimata.

0 vastukaja: