esmaspäev, veebruar 13, 2017

Saunamaks

Olin ühes suures kaubamajas. Ühed poisid teadsid, kust korruselt nad millist kaupa otsivad. Mina vaatasin, et Eesti kaubad ja välismaa omad ei ole enam nii hästi eristatavad kui varem. Mul oli kombeks iga nädal kirjanduse majas saunas käia. Täna üks sugulane ütles mulle, et nüüdsest tuleb saunas käimise eest riidehoius raha maksma hakata. Ta oli seda vist riidehoiu töötajalt endalt kuulnud. Vastasin, et kui raha peab maksma, siis mina enam saunas ei käi. Ma ei pannudki riideid riidehoidu, vaid sauna eesruumi. Võisin ka üldse mitte läbi riidehoiu minna, vaid otse tagaväravast. Raha küsimisel oli võibolla see loogika, et teised tunnevad ennast saunas hästi, aga riidehoiu valvur peab samal ajal tööpostil konutama. Ühes ruumis olid karmide nägudega mehed. Mõtlesin, et peaks vastu hakkama. Ajaloos olid muutused toimunud tänu vastuhakkudele. Kuigi võibolla see raha küsimine oli ka senisele korrale vastuhakk.

0 vastukaja: