teisipäev, veebruar 21, 2017

Illustreeritud luulekogu

Piret Bristol. "Muutmissõnad". Tartu, "Ilmamaa" 2017. 79 lehekülge.

Ma olen lugenud päris palju Piret Bristoli raamatuid, aga nii head luulekogu ma pole talt varem näinud. Pealkiri viitab ka sellele, et midagi on muutunud. Muutus on toimunud paremuse suunas, kui ma just ise lugejana muutunud ei ole. Aga kuna kõik inimesed muutuvad, siis ilmselt on muutunud nii autor kui ka lugeja. See on varasematest luulekogudest parem nii sisu kui ka kujunduse poolest. See on illustreeritud raamat, seejuures üsna heade illustratsioonidega. Luuletuste mõte on selgem kui varasemates kogudes, mis loob eelduse, et see jääb paremini meelde. Bristoli looming peaks olema eriti huvitav Tartu inimestele, sest kirjeldatud on rohkem siinseid paiku. Mulle on raamat veel selle võrra huvitavam, et olen autoriga isiklikult tuttav.

0 vastukaja: