kolmapäev, juuli 06, 2016

Poliitikute nõupidamine

Poliitikud kogunesid kokku, et mõtteid vahetada. Istuti kahekaupa laudades, igaüks koos oma paarilisega. Enne kui keegi sõna võttis, pidi ta vist paarilisega läbi arutama, et nad ei esindaks erinevat arvamust. Sellise ürituse korraldamise peale hakkas mind poliitika jälle rohkem huvitama. Mõtlesin, et sellised asjad vist panevadki võimu inimestele meeldima. Üks mees võttis sõna ja ütles, et ilma minuta oleks kokku saadud tuhandeid allkirju vähem.

*
Kõndisin kodu suunas. Mul oli läinud nägemine halvemaks või olid silmad rähmased, sest ma ei eristanud eriti midagi. Olin kummargil ja vaatasin kõnniteed. Jõudsin liivakastini, kus tundusid istuvat tuttavad Lauri K. ja Martin. Aga nad ütlesid, et Martinit seal ei ole, on üks teine inimene. Rääkisin neile oma tänasest unenäost. Nad olid juba blogist minu tänaseid unenägusid lugenud, aga rääkisin sellise, mille olin kirja panemata jätnud.

0 vastukaja: