kolmapäev, august 22, 2018

Hommik valimisjaoskonnas

Vaatasin ühte raamatut. Raamatu vahel kasvas kolm seent. Sõin need ära. Siis hakkasin kartma, et seened võisid olla mürgised. Ema soovitas, et võimaliku mürgi vastu aitaks see, kui ma praegu ei jooks. Mulle tundus, et mürgi vastu võib aidata just vedeliku joomine.

*
Järgmisel hommikul ärgates ma polnud ikka veel kindel, ega ma mürgiseeni ei ole söönud. Ruum, kus ma viibisin, oli valmisjaoskond. Hääletamine polnud veel alanud. Vaatasin lauda, mille taga pidi hääletama. Kõndisin pidžaama väel tüdrukute lauast mööda. Läksin ja vaatasin koridori aknast välja. Nägin aknast, kuidas majast väljub E. Kangro moodi inimene, kes kannab ülikonda. Seejärel olin jälle laiemas ruumis, kuhu saabus M. Klesment. Ütlesin talle tere, ta vastas sama. Ütlesin veel, et nägin Kangrot, kes luges kõndimise ajal ajalehte. Klesment vastas, et ta ei taha rääkimist.

0 vastukaja: