laupäev, august 11, 2018

Kontrolltöö paber

Oli lõppenud suurmeistrite vaheline malepartii. Vaatasime seda partiid. Selles mängus oli laual olnud mõlemal poolel mitu topeltetturit. See ajas mind naerma. Vaatasin, et topeltetturid ei olegi nii nõrgad kui räägitakse. Ühel mängijal olid topeltetturid kõrvuti liinidel. Siis vaatasin, et siiski eraldatud liinidel. Olin selle partii mänginud ühe tuttavaga. Ta ütles, et nüüd tema arvamus endast paranes, sest ta võitis kõrgharidusega inimest. Mõtlesin, et aga ma ei mängi kõrgharidusega inimese tasemel.

*
Koolis algas ajaloo kontrolltöö. Vaatasin, millisest kaustikust kontrolltöö kirjutamiseks paberit välja tõmmata. Kõigis kaustikutes oli liiga palju täis kirjutatud lehti. Täis ja tühjad leheküljed olid läbisegi. Tegelikult ei tohtinud kontrolltöö ajal kaustikud lahti olla, aga mõtlesin, et praegu on erandlik olukord. Lõpuks valisin ühe paberi välja. Õpetaja süüdistaski, et ma kirjutan maha. Vastasin, et ma ei saa maha kirjutada, sest ma pole kuskile sel teemal märkmeid teinud. Ütlesin, et ma ei saanud ülikoolis ühtegi kahte ega ühtegi kolme, ja kõige parem hinne oli viis pluss. Alustasin kirjutamist, aga sodisin kogemata paberile asju, mida ma ei tahtnud. Mõtlesin, et kuigi ma ülikoolis halbu hindeid ei saanud, võin täna sodimise pärast saada. Kirjutasin aeglaselt, sest mõtlesin, kas jätkata sellele paberile kirjutamist või võtta uus. Sodi tuli juurde.

0 vastukaja: