neljapäev, august 23, 2018

Hulgakesi kohale

Kõndisin mööda Pikka tänavat kodu poole. Jõudsin järele Hennule, tema ees kõndis Särgava. Nemad üksteist ei tundnud. Ütlesin Hennule, et siin kõnnivad puha tuttavad. Läksime kõik koos edasi. Särgavast vasakul kõndis üks naine, keda ma ei tundnud, ja minust paremal kolm tuttavat väikest poissi. Jõudsime meie kooli. Puhkasime wc-s. Kui ma sealt välja tulin, siis Maaja tegeles maleturniirist osavõtjate registreerimisega. Kartsin, et minu eelmise turniiri teine koht võidakse vahetada kolmanda vastu. Üks poiss ütles, et ühe mehe nimi on Trumm. Parandasin, et Trummal. Maaja küsis, kus Trummal on. Vastasin, et wc-s. Kutsusin sealt kõik inimesed välja. See, keda ma olin Trummaliks nimetanud, oli ikka kindlasti Trummal, ta rääkis oma pojaga.

0 vastukaja: