reede, august 03, 2018

Magistritöö viimistlemine

Lugesin magistritöö kirjutamiseks. Ma polnud seni pooldanud raamatute sodimist, aga nüüd hakkasin ühte raamatusse juurdekirjutusi tegema, et millistest teostest lisainformatsiooni saab. Kui ma poleks üles kirjutanud, oleks see võinud mul meelest minna. Võidi mõelda, et ma kirjutan magistritöö möödaminnes, kui mul on teemaks fašism, aga ma arvustan kogu aeg hoopis muul teemal raamatuid. Aga nüüd mul oli plaanis järjest fašismiteemalisi raamatuid lugema hakata. Ma olin töö mustandi juba varem valmis saanud, nüüd tegin vahelekirjutusi. Püüdsin vahele kirjutada nii, et lisanduks uusi mõtteid ja uut informatsiooni. Sain nõutud 50 lehekülge täis. Juhendaja tuli ja luges üle õla viimast lehekülge. Ta soovitas, et ma kirjutamise pooleli jätaks. Vastasin, et ei jäta. Juhendaja küsis, millal ma varem olen näinud, et sellise kvaliteediga töö kaitsmisel läbi läheks, mida mul on uut lisada. Vastasin, et mul on veel aega tööd paremaks teha. Kui juhendaja oli läinud, siis rääkisin sellest jutuajamisest Pillele. Ütlesin, et kui mul on töö maht täis, siis ma võin seda mitu korda uuesti läbi kirjutada, mitte enam pooleli jätta. Ütlesin, et uut ei pea lisama võrreldes varasema töö mustandiga, vaid võrreldes varasemate töödega. Mõtlesin, et mul on aega kirjutada, sest eksternidele ei ole valmimistähtaega. Eksterni lepingu saamiseks peavad olema eksamid tehtud. Mul oli veel töö kaitsmata ja magistrieksam tegemata. Mõtlesin, et magistrieksam võib vist eksternilepingu sõlmimisel erinevalt muudest eksamitest tegemata olla.

0 vastukaja: