reede, jaanuar 25, 2019

Talisport ja ajalugu

Eile käisin suusatamas. Suusatajaid tundus olevat arvu poolest rohkem kui eelmistel kordadel sel talvel. Võibolla inimesed on hakanud vaatama, et lund jätkub nii kauaks, et tasub endale suusad osta. Vahepeal oli aastaid, kus ma ei tahtnud enne minna, kui olin kindel, et jää on piisavalt paks. Nii ma ei jõudnudki suusatama. Aga nüüd ei suusatata ka kanali peal, vaid kõrval. Uisutada ei saa, sest rada tehti uisutajatele ainult üheks päevaks, hiljem seda enam lumest puhtaks lükatud pole. Tuleviku ajaloouurijad võivad teha ajalehe põhjal valejärelduse, et uisutati talv läbi. Minu blogis on küll kirjas, et kogu aeg uisutada ei saa, aga blogid on vist kuulutatud vähem usaldusväärseks ajalooallikaks. Kuigi käsikirjalisi arhiivimaterjale peetakse vist paremaks kui ajalehti. Blogi on samuti ajalehest käsikirjalisem. Kui ma olen midagi ajalehes kirjutanud, siis on toimetajad osa juttu ära muutnud ja pole parandusi läbivaatamiseks saatnud. Raadios üks laul pandi kokku kontekstist väljarebitud lindistusekatketest.

0 vastukaja: