esmaspäev, jaanuar 14, 2019

Unisus ja lapsehoidmine

Mõtlesin, et arvutile võiks anda käsu, et ta teeks ükskõik mis asju. Sellega oleks tehisintellekt loodud. Proovisin arvutiekraanil asju kustutada. Osad kustusid, aga teiste kohta ütles arvuti, et nende kustutamine ei ole mul lubatud.

*
Oli hommik, aga olin ikka veel unine. Läksin vannituppa. Seal kraan jooksis. Vannitoa uksele tuli ka isa, kes oli mõelnud samal ajal vannituppa minna. Küsisin talt, kas tema jättis kraani jooksma. Otsustasin, et ma siiski ei jää veel vannituppa, vaid lähen magan edasi. Läksin oma tuppa. Seal üks väike tüdruk mängis minu mobiiltelefoniga. Võtsin selle talt ära. Kehtis nõudmine, et lapsi ei tohtinud ilma täiskasvanuta tuppa jätta. Aga seda täita polnud võimalik, sest lapsi oli kahes toas, kuna oma lapsed olid hoida toonud kaks peret korraga. Ühel lastega perel olid arvutist ära kustunud failid andmetega lähemate sugulaste kohta, aga muud failid olid alles jäänud. Väike tüdruk proovis teha kukerpalli. See ei tulnud tal esimesel korral kõige paremini välja, seetõttu tahtis ta uuesti proovida. Ütlesin talle, et ta ei teeks kukerpalli, see ei ole tore asi. Ma ise küll lapsena tegin.

0 vastukaja: